Тенис
Predictions game
Community
Коментар
Сподели
Последвай ни

Ротенберг ядоса Сабаленка: „Това е наистина опасно действие“

Ротенберг ядоса Сабаленка: „Това е наистина опасно действие“
Arthur Millot
le 15/10/2025 à 17h06
1 min to read

По време на загубената си полуфинална среща срещу Пегула в Ухан (2-6, 6-4, 7-6), Арина Сабаленка за малко не бе дисквалифицирана, след като яростно хвърли ракетата си. След инцидента американският журналист Бен Ротенберг призовава за строги санкции.

Сцената се разви при равенство 5-5 в третия сет. Сабаленка, която бе под натиск срещу Джесика Пегула, губи своя гейм на сервис и избухва. Ракетата й отлетя към пейката, за щастие никой не бе ударен. Съдията не дисквалифицира световната номер 1, което разочарова някои наблюдатели.

Publicité

Бен Ротенберг, журналист, специализиран в тениса, не закъсня да отреагира в своя профил в X (бившия Туитър):

„Това е ужасно действие. Те трябва да започнат да вземат сериозни мерки срещу такова поведение. Имаше късмет, че не завърши като при Ботик ван де Зандскулп.“

Журналистът не се задоволява само с това да посочи пръст към Сабаленка: той призовава за спешна реформа на дисциплинарните правила в професионалния тенис.

„Турнирите трябва да защитават хората на корта. Просто предупреждение вече не е достатъчно.“

Сабаленка • 1
Пегула • 6
6
4
6
2
6
7
Aryna Sabalenka
1e, 10870 points
Jessica Pegula
6e, 5583 points
Ухан
CHN Ухан
Draw
Коментари
Изпрати
Règles à respecter
Avatar
Community
3mo

И кога ще се кача в по-горна лига?????

6mo
0
0
media
media
17mo

Peizana

18mo

😊